Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2017 18:22 - ЛИБЕРАСТИ ОЗАПТЕТЕ СЕ!
Автор: elianna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 945 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В Преди обед обсъждаха темата: "Да целуваш детето си по устата – нормално или скандално"...

Какво ви е мнението? Коментарите да са обосновани.

Elka Vasileva-Filcheva малоумно. Не ме скандализира а ме отвращава.Нормално е родителят да целува децата си по бузите или по челото. LikeShow more reactions  · Reply · 1 min · Edited image Александър Иванов Това отново е плод на либерастите, които нямат граници в НИЩО. LikeShow more reactions  · Reply ·  9  · 6 hrs image Свещеник Михаил Тенев Михалев Зависи..!Ако мое дете ,защо да него целуна по устата? LikeShow more reactions  · Reply ·  6  · 6 hrs image Александър Иванов Според мен това е нещо между мъжа и жената. Ако има между родителя и детето целувки по устата, това би довело до проблеми в развитието или мисленето. Не го приемам за нормално. LikeShow more reactions  · Reply ·  14  · 6 hrs     View more replies image Maria Etova Нормално е родител да изразява любовта към детето си с целувка,но по челото и бузите!
Обичта към моите големи мъже доказвам с целувка!
LikeShow more reactions  · Reply ·  2  · 6 hrs image Свещеник Петър Василев Много рядко се заглеждам по ТВ, и когато го направя съжалявам. image:) LikeShow more reactions  · Reply ·  7  · 6 hrs image Борил Триморски replied · 3 Replies · 6 hrs 5 of 43 View more comments



Гласувай:
1



1. elianna - част от коментарите
12.06.2017 18:24
Elka Vasileva-Filcheva малоумно. Не ме скандализира а ме отвращава.Нормално е родителят да целува децата си по бузите или по челото.
Александър Иванов
Александър Иванов Това отново е плод на либерастите, които нямат граници в НИЩО.
Михаил Тенев Михалев
Михаил Тенев Михалев Зависи..!Ако мое дете ,защо да него целуна по устата?
Александър Иванов
Александър Иванов Според мен това е нещо между мъжа и жената. Ако има между родителя и детето целувки по устата, това би довело до проблеми в развитието или мисленето. Не го приемам за нормално.
View more replies
Maria Etova
Maria Etova Нормално е родител да изразява любовта към детето си с целувка,но по челото и бузите!
Обичта към моите големи мъже доказвам с целувка!
LikeShow more reactions · Reply · 2 · 6 hrs
Свещеник Петър Василев
Свещеник Петър Василев Много рядко се заглеждам по ТВ, и когато го направя съжалявам. :)

цитирай
2. elianna - Zlatka Mileva
12.06.2017 18:58
Категорично НЕ! Казвам го като зъболекар .Няма да се впускам в дълги обяснения със сложни латински думи,само ще кажа на всички които ще ми противоречат....елате на преглед при мен ,само преглед и след това ми разрешете да прегледам със същите инструменти зъбките на детето ви без да ги стерилизирам.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elianna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1172755
Постинги: 1302
Коментари: 1089
Гласове: 610
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031